Semua tulisan dari AYUSHAFIRAA

Seseorang yang selalu terjebak dalam dunia fiksi, menyukainya, dan tak ingin keluar darinya. Proud to be NCT & WayV's Mom.

BATHROOM -Chapter 3 : Eyes Stare- by AYUSHAFIRAA

―BATHROOM―

bathroom-irenebaekhyun1

←Previous Chapter : I’m Losing You

― Chapter 3 : Eyes Stare ―

Author : AYUSHAFIRAA (@ayushafiraa_) || Wattpad || Kakaostory

Cast : Bae Joohyun as Irene, Byun Baekhyun, Oh Sehun.

Genre : AU, Gore, Kidnapping, Romance, Sad, Sadism.

Rated : R / PG-17

Length : Chaptered/Series

Disclaimer : Casts belongs to God and their real life. Inspired by ‘ROOM’ Movie. Sebenernya belum nonton filmnya sih-_- Cuma ya udah tau garis besar ceritanya aja, jadi terinspirasi 😀 Selebihnya hanya bagian dari imajinasi/khayalan saya sendiri. Sifat/sikap/kehidupan karakter di dalam cerita ini diubah untuk kepentingan dramatis cerita sehingga mungkin tidak sama dengan sifat/sikap/kehidupan karakter dalam dunia nyata.

© AYUSHAFIRAA, 2016. All Rights Reserved. Unauthorized Duplication & Plagiarism is Prohibited.

I love you more than anything you knows…

.

.

. Lanjutkan membaca BATHROOM -Chapter 3 : Eyes Stare- by AYUSHAFIRAA

[LAY BIRTHDAY PROJECT] Painfully Gifts -by AYUSHAFIRAA

PAINFULLY GIFTS

pg1

 

A sad romance story written by AYUSHAFIRAA ( @ayushafiraa_ ) || Supported by all the main casts (EXO’s) Lay as Zhang Yixing, (Ulzzang’s) Kim Jungyeon as Yoon Yoora, (EXO’s) Suho and supporting cast all EXO’s member || Oneshoot

Disclaimer : The casts are belongs to God, I just own the plot.

• Wattpad • Kakaostory •

♫|| Recommended song : Super Junior – Bittersweet ||♫

═♫═♫═♫═

“…Jika suatu saat nanti, aku terlahir kembali… aku tidak ingin bertemu denganmu lagi.”

―Zhang Yixing―

♥♥♥

Lanjutkan membaca [LAY BIRTHDAY PROJECT] Painfully Gifts -by AYUSHAFIRAA

BATHROOM -Chapter 2 : I’m Losing You- by AYUSHAFIRAA

―BATHROOM―

←Previous Chapter : Being Ignored

― Chapter 2 : I am Losing You ―

Author : AYUSHAFIRAA ( @ayushafiraa_ ) || Wattpad || Kakaostory

Cast : Bae Joohyun as Irene, Byun Baekhyun, Oh Sehun.

Genre : AU, Gore, Kidnapping, Romance, Sad, Sadism.

Rated : R / PG-17

Length : Chaptered/Series

Disclaimer : Casts belongs to God and their real life. Inspired by ‘ROOM’ Movie. Sebenernya belum nonton filmnya sih-_- Cuma ya udah tau garis besar ceritanya aja, jadi terinspirasi 😀 Selebihnya hanya bagian dari imajinasi/khayalan saya sendiri. Sifat/sikap/kehidupan karakter di dalam cerita ini diubah untuk kepentingan dramatis cerita sehingga mungkin tidak sama dengan sifat/sikap/kehidupan karakter dalam dunia nyata.

© AYUSHAFIRAA, 2016. All Rights Reserved. Unauthorized Duplication & Plagiarism is Prohibited.

 

I love you more than anything you knows…

.

.

. Lanjutkan membaca BATHROOM -Chapter 2 : I’m Losing You- by AYUSHAFIRAA

[CHEN BIRTHDAY PROJECT] 오랜 시간 후 (AFTER A LONG TIME) – by AYUSHAFIRAA

오랜 시간 (AFTER A LONG TIME) – AYUSHAFIRAA

alt-tzuyuchensana

♥ A romance, sad, complicated drama family story written by AYUSHAFIRAA ( @ayushafiraa_ ) || Supported by all the main casts (EXO’s) Kim Jongdae, (Twice’s) Chou Tzuyu as Son Dahye and Minatozaki Sana as Lee Sana, (TRS’s) Lee Daeul as Son Daeul || PG-15 || Oneshoot ♥

Disclaimer : Casts are belongs to God and Their real life, I just own the plot. Sifat/sikap/kehidupan karakter di dalam cerita ini diubah untuk kepentingan dramatis cerita sehingga mungkin tidak sama dengan sifat/sikap/kehidupan karakter dalam dunia nyata.

 

|| ♫ Recommended song : Taeyeon – All With You ♫ ||

 

© AYUSHAFIRAA, 2016. All Rights Reserved. Unauthorized Duplication & Plagiarism is Prohibited.

 

After a long time, I find You…

 

♥♥♥

Lanjutkan membaca [CHEN BIRTHDAY PROJECT] 오랜 시간 후 (AFTER A LONG TIME) – by AYUSHAFIRAA

BATHROOM -Chapter 1 : Being Ignored- by AYUSHAFIRAA

―BATHROOM―

bathroom-irenebaekhyun1

― Chapter 1 : Being Ignored ―

Author : AYUSHAFIRAA ( @ayushafiraa_ )

Cast : Bae Joohyun as Irene, Byun Baekhyun, Oh Sehun.

Genre : AU, Gore, Kidnapping, Romance, Sad, Sadism.

Rated : R / PG-17

Length : Chaptered/Series

Disclaimer : Casts belongs to God and their real life. Inspired by ‘ROOM’ Movie. Sebenernya belum nonton filmnya sih-_- Cuma ya udah tau garis besar ceritanya aja, jadi terinspirasi 😀 Selebihnya hanya bagian dari imajinasi/khayalan saya sendiri. Sifat/sikap/kehidupan karakter di dalam cerita ini diubah untuk kepentingan dramatis cerita sehingga mungkin tidak sama dengan sifat/sikap/kehidupan karakter dalam dunia nyata.

© AYUSHAFIRAA, 2016. All Rights Reserved. Unauthorized Duplication & Plagiarism is Prohibited.

 

I love you more than anything you knows…

.

.

. Lanjutkan membaca BATHROOM -Chapter 1 : Being Ignored- by AYUSHAFIRAA

Intro – AYUSHAFIRAA

pptwit

Annyeonghaseyo!~

Watashi no namae wa Ayu Nur’asyifa Shafira desu, and my pen’s name is AYUSHAFIRAA. One of million girls who wants to be Suho’s miracles. Sometimes known as Ay, Ayu Shafira, ayushafiraa_, kjmbbhoshpcy, miraclesyou, etc. Suho-kun to Chanyeol-kun to Baekhyun-kun to Sehun-kun hontou ni daisuki desu.

Owner of ANSFanfiction. Find me on social media : ayushafiraa_

The way I write a fanfic : listening to the music – dreaming – acting – make a title – make a cover – set cover as my pc’s background – start to writing 😀 /*intermezzo

Penulis amatiran yang sering berkhayal berujung sebuah tulisan, yang terkadang kesulitan untuk menyelesaikan apa yang ditulisnya saking rajinnya berkhayal jadi numpuk ide ceritanya-_- penulis yang juga gak terkenal T_T (mungkin belum :’)). Suka bikin fanfic EXO dengan cast semi-OC(?) jadi yang meranin(?) OC di cerita itu yaa yang saya jadiin model cover gitu ._.

Kalian bisa manggil saya Ay, Ayang juga boleh xD *lewat Suho’s wife? boleh banget! xD *lewat hmmm apa aja deh yang penting sederajat(?) sama yang udah disebutin di atas xD

Sekian-_- (apa ini?)

Mohon bimbingannya yaa karena saya juga manusia yang pasti banyak kekurangan dan ketidaktahuannya 😀